poniedziałek, 13 maja 2013

Blue&Dark Blue



Hej!


Kochani, znowu mam zaległości.. ;(  dzisiaj przychodzę do Was ze stepikiem. Pominęłam tam jeden krok ze zdjęciem ale opisze go w punkcie:)  Ostatnio pogoda za oknem dopisywała.. poczuło się lato, nie wiosnę;) Dzisiaj jednak u mnie jest ponuro i szaro;/ Dlatego znalazłam chwileczkę żeby naskrobać Wam w jednym poście:) także zaczynajmy!




1.      Na nałożoną bazę (ESSENCE) nakładam turkusowy kolor na środek powieki.
2.      W kąciku zewnętrznym dodaję granat opalizujący na niebiesko i srebrno (MUFE )
3.      W kącik wewnętrzny dodaje biel perłową(Inglot)
4.      Dolną powiekę pokrywam czarna kredkę i rozcieram tym samym granatem którego użyłam wcześniej.
5.      Linię wodna pokrywam czarną kredką.
6.      Tuszuję rzęsy, doklejam kępki rzęs i makijaż oka gotowy!




Obiecuję, że jak znajdę chwilkę to będę nadrabiała zaległości. Buziaki i do następnego:*



Natalia

2 komentarze: