środa, 2 kwietnia 2014

GeoOptica - Niebieskie soczewki N 221 #SUNFLOWER


 Po dłuższej przerwie powracam, z dość nietypowym postem. Jak mogliście zobaczyć juz na stronie FB ostatnio jestem w posiadaniu drugiej pary "oczu" ;D Zawsze zastanawiałam się jak mogłabym wyglądać w innym kolorze tęczówki. Przerabiane zdjęcie w programie graficznym to nie to samo niż ujrzenie siebie w odbiciu lustrzanym. Soczewki otrzymałam od firmy GeoOptica.com
 Pierwsze wrażenie było dosyć zaskakujące. Nie spodziewałam się, że kolor oczu może tak decydować o wyglądzie. Dzięki nowym " oczom" mam okazję  pobyć brunetką o niebieskich opczach przez 3 miesiące :)



Aplikacja: Muszę przyznać,że po raz pierwszy miałam styczność z soczewkami i na samym początku miałam obawy jak ja je założe i jak mam nasić coś w oku?! ale wszystko jest banalnie proste niż może nam się wydawać. 
Z pojemniczka wyjmuję soczewkę i kładę ją na zewnętrzną część dłoni lekko ale nie zupełnie osuszając. Kiedy stwierdzam (intuicyjnie), że soczewka jest gotowa do założenia, kładę ją delikatnie na opuszek palca wskazującego i patrząc do góry i jednocześnie pomagając sobie drugą dłonią i naciągając dolną powiekę aplikuję soczewkę.
Być może drastycznie to brzmi ale jest to całkiem prosta czynność. Nie ukrywam, że za pierwszym razem miałam trudność ponieważ soczewka nie chciała "odlepić" się od palca. Metodą prób i blędów-udało się!

Komfort noszenia: Tak jak wyżej pisałam, że  nie wyobrażałam sobie noszenia "czegoś" w oku, natomiast po założeniu szkieł nie odczuwam dyskomfortu.
Soczewki przeznaczone do noszenia w trybie dziennym przez okres 3-miesięcy (żywotność kwartalna).

Cena: 59,99 zł.
Dostępność: Sklep internetowy ---> Klik 



Parametry soczewek:

Typ soczewek: miękkie
Uwodnienie: 45%
Rodzaj: hydrożelowe
Promień krzywizny: 8.6 mm
Średnica: 14.2 mmC.T. 6.0 mm
Żywotność: soczewki kwartalne
Cena dotyczy pary soczewek (2 sztuki)



Niezbędnym produktem jest płyn do soczewek, który ma za zadanie m.in:
- czyszczenia i spłukiwania,
- usuwania osadów białkowych,
- dezynfekcji,
- przechowywania i nawilżania.




Podsumowując:
Jestem baaardzo zadowolona z soczewek oraz efektu jaki osiągnęłam bo nie ukrywam, że przy ciemnych oczach nie spodziewałam się aż takiego efektu. 
Z czystym sumieniem mogę polecić jeśli chcielibyście poeksperymentować z kolorem tęczówki, np. na lato:D taka moja sugestia.
Odsyłam do sklepu GeoOptica.com

↓↓↓↓


Niedługo powinien pojawić się kolejny post z udziałem soczewek w innym kolorze <3
A Wy miałyście styczność z soczewkami?
Dajcie znać w komentarzach.
__________________________________________________

Wszystkich Zapraszam na udział w KONKURSIE, który trwa do 11.04.2014.


Buziaki

Natalia




20 komentarzy:

  1. W tym wcieleniu wyglądasz jak z bajki, oczy w takim kolorze przy Twoim intrygującym typie urody i takich ciemnych włosach wyglądają zjawiskowo i hipnotyzująco!!!
    Rzeczywiście niby tylko zmiana koloru tęczówki, a jakbym patrzyła na inną twarz!
    Do tego wspaniały makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  2. super ;) bardzo Ci pasuje
    i nawet bym zaryzykowała, że w takim kolorze Ci lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak Ci pisałam :D wyglądasz z niebieskimi oczyskami jak Barbie ;D SZAŁOWO!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają. Noszę soczewki na co dzień, jednak nigdy nie miałam kolorowych.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi tez się bardzo podobasz jako niebieskooka brunetka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądają twoje oczęta;) Ja to bałabym się chyba używać soczewek;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny kolor idealnie dobrany do urody, świetnie wyglądasz w takich soczewkach

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie Ci w niebieskich :) Ja bym chciała bardzo spróbować brązowych :) <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Soczewki wyglądają rewelacyjnie. Tobie dodały egzotycznego , niecodziennego wyrazu. Wyglądasz bardzo oryginalnie. Gratuluje !

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny kolor;))) a jak je zdejmujesz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie jak zakładam :) Ściągam do dołu i przy pomocy kciuka i palca wskazującego lekko ściskam soczewkę :)

      Usuń
  11. świetna recenzja! wyglądasz w nich przepięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow!!! one tak na brązowych oczach wyglądają???
    Super blog zostałam obserwatorem:) Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi sie to ze bardzo dobrze widac kolor na brazowych oczach... i slicznie ci w niebieskim btw ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog :) zapraszam również do mnie :)
    http://kosmetykabyhonka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super soczewki :) Niesamowicie pięknie Ci z niebieskimi oczami :) Pozdrawiam :*:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię niebieskie oczy, więc na pewno niebieskie soczewki by mnie zainteresowały. Ciężko jednak znaleźć takie soczewki dla osób, które mają astygmatyzm, bo trzeba wtedy korzystać ze specjalnych soczewek. Odważę się nawet o stwierdzenie, że takie soczewki w ogóle nie są w kolorze produkowane, więc chyba będe musiała pozostać przy takich soczewkach https://www.twojesoczewki.com/soczewki-kontaktowe-toryczne/6871-monovision-daily-hd-toric.html jednodniowych.

    OdpowiedzUsuń