wtorek, 11 lutego 2014

Propozycja Walentynkowa z Era Minerals


 Za kilka dni będziemy obchodzić dzień Zakochanych, dlatego dzisiaj przychodzę ze swoją propozycją makijażu na tą okazję. 
Postawiłam na granat, fiolet oraz jasny, opalizujący cień, który cudnie wygląda w kąciku wewnętrznym dodając blasku spojrzeniu. Makijaż oka wykonałam cieniami firmy Era Minerals, które możecie zakupić TUTAJ.

Zatem przejdźmy do kroków:



 
1. Za bazę posłużyły mi dwie kredki złota (Crayon yeux Jumbo Peggy Sage) czarna (Black Maniac MIYO). Rozcieram palcem od razu zacierając granice.

2. Na czarną bazę nakładam piękny granatowy, połyskujący cień (Era Minerals - Indie J40) pędzelkiem 334M Era Minerals.

3. Kolej na jasny cień (Era Minerals - Citrine O05), który aplikuję od wewnętrznego kącika łącząc od razu z wcześniej nałożonym granatem.

4. Górną granicę granatu rozcieram (pędzlek 260M Era Minerals) odcieniem ciepłego brązu (Makeup Geek - Preppy).

5. Dolną powiekę zaznaczam fioletową kredką (Essence - 23 Love me Lavender) na którą aplikuję fioletowy cień (Era Minerals - Dreamcatcher J34).

6. Nie byłabym sobą jakbym nie dodała odrobiny czarnego cienia w kąciku zewnętrznym ( Makeup Geek - Corrupt).

7. Rysuję kreskę, pokrywam tzw. linię wodną- czarnym eyelinerem (Makeup Geek - Immortal).

8. Zostało wytuszować rzęsy, opcjonalnie doczepić sztuczne.




 Produkty jakich użyłam:

Brwi:
Make Up For Ever Aqua Brow #30
Twarz:
Podkład  Make Up For Ever HD #125
Dermacol Make up cover #211 
Puder fiksujący Glazel Visage
Sephora Color Adapt Bronzer
Róż  Encounter 103 Era Minerals
Rozświetlacz Lili Lolo StarDust
Tusz Sephora Outrageous Volume





Zapraszam do odwiedzenia

http://eraminerals.pl/

Facebook Era Minerals ----> TUTAJ

Buziaki

Natalia

24 komentarze:

  1. Przepiękny makijaż i Ty Natka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz pięknie w tym makijażu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, cholera, właśnie zmalowałam coś podobnego xDD No dobra, ale moje twory się do Twoich i tak nie umywają! BOMBA, jak zawsze bomba :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny :) i bardzo ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle dobrych slow o cieniach Era Minerals teraz :) i Ty taka piękna w makijazu! opre się im w koncu, ale tylko w pakiecie- kolorowa rewolucja, jak to nazywają pięknie u nich trwa i można nabyc 3 cienie w cenie dwoch :)
    Jestem bardzo ciekawa tych cieni http://eraminerals.pl/catalogsearch/result/?q=opal
    Masz moze ktorys z nich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dzisiaj użyłam tego Opal Citrine O05.. Zrobię oddzielny post o EM :) Jak na razie posiadam 3 kolory, których użyłam w dzisiejszym makijażu:))

      Usuń
  6. Makijaż cudny. Fajnie dobrałaś kolory że wszystko idealnie współgra :)
    A ty piękna

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie się prezentuje ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny makeup!! <3 bardzo mi się podoba(sz) ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. jezu jak ja wam urody zazdroszczę i tej fotogeniczności ..
    Ja na każdym foto wyglądam jak kupa

    OdpowiedzUsuń
  10. Natalio, jak zawsze perfekcyjnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. piekny makijaz i piekna Ty...jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  12. perfekcyjna jak zawsze - makijaż oczywiście jak zwykle, dopracowany, dopieszczony, piękny.

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie połączyłaś te kolory! Cudnie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie! Seksownie, elegancko i tajemniczo = niezwykle kobieco!!!

    Aleś Ty piękna <3

    Zostaję tu :*

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny ten makijaz...kocham takie zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny makijaż :)
    dziwne,że nie trafiłam tu wcześniej :)
    obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń