piątek, 1 listopada 2013

KONKURS Hean&Make-up by Natalia

Kochani, tak jak pisałam już na swoim FP mam dla Was niespodziankę. Otóż wraz z firma HEAN zorganizowaliśmy dla Was mały KONKURS.
Do wygrania są dwa zestawy kosmetyków od firmy HEAN.


Do wygrania są dwa zestawy dla dwóch osób.
Jeden zestaw powędruje do fana z Facebook'a zaś drugi dla widza/obserwatora Bloga.

Zawartość zestawu:
-Peeling do ciała,
-Paletka cieni High Definition,
-Tusz do rzęs Gigant Shock XXL Volume,
-Trzy lakiery do paznkoci
-Pomadka Vitamin Cocktail
 
  
Co trzeba zrobić by wygrać?

1. Obserwować mojego Bloga( z opcją publicznie)

2. Polubić moją stronę na Facebook'u  Make-up by Natalia oraz Hean

3. Udostępnij informację o rozdaniu na swoim Facebook'u
4. W komentarzu odpowiedz na pytanie: Dlaczego chciałabyś/chciałbyś wygrać?

Dodatkową opcją jest umieszczenie Banera na swoim Blogu:)

Konkurs trwa od dzisiaj, tj. 01.11 - 17.11.
Wyniki ogłoszę do 3 dni po zakończeniu rozdania.
 


Zapraszam do zabawy:)



http://hean.pl/



Buziaki

Natalia

19 komentarzy:

  1. Jak miło by było wygrać co nie co, by potem opinię opisać kobiecą, na swym blogu kochanym na który zapraszam wszystkie damy http://kiciamakeupart-cosmetics.blogspot.com/

    Odpowiedź taka sama jak na fb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baner tu http://kiciamakeupart-cosmetics.blogspot.com/ po prawej stronie

      Usuń
  2. Moje kosmetyki czekają na nowe znajomości ;P już dawno nic nie wzbogaciło magicznego pudełeczka ;)

    http://inadistortingmirror.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pasjonatką kosmetyków.. od kremów po perfumy. Uwielbiam eksperymentować, próbować nowych rzeczy, testować nowe produkty :) Chciałabym mieć możliwość poznania tych kosmetyków, w przyszłości podzielenia się z innymi kobietami ich konsystencją, zapachem, wydajnością, estetyką opakowania i ogólną oceną. Przyznając tak wyjątkową nagrodę sprawiłabyś mi ogromną przyjemność, poprawiła samopoczucie i na mojej twarzy pojawiłby się ogrooooomny uśmiech! Przyczynisz się do spełnienia młodej kobietki życzenia?! ;)

    Odpowiedź taka sama jak na fb :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. obserwuję jako Agnessa
    2. Lubię jako Świat Estetki
    3. Udostępniam jako Świat Esteki
    4. Chciałabym wygrać, ponieważ nie mam funduszy, aby kupić samej... buuuuu Uwielbiam kosmetyki Hean !!! Bardzo chciałabym wypróbować peeling, gdyż jeszcze nie miałam nic z kosmetyków pielęgnacyjnej tej marki. :D

    Baner na pasku bocznym: www.swiat-estetki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Markę Hean dopiero testuję, ale już się w niej zakochuję, widzę, że tusz jest do zgarnięcia a pierwszy który kupiłam Boom Lashes nie przypadł mi do gustu a słyszałam, że tusze są dobre, więc z chęcią uderzę się w pierś i powiem "TAK są rewelacyjne" Mogę nie mieć czasu na cienie do powiek, ale rzęsy to mój makijażowy mast be Pozostała ilość dobroci aż mi się nie mieści w głowie, ale widzę, że mogłabym się nauczyć w końcu smoky eye wraz z jakimś prostym i dobitnym instruktażem z Twojej strony. Kolejny powód to pięknie iskrzące paznokcie na Andrzejki, następnie po trudach zabawy ciało peelingiem potraktuje niech ono jak pięknie umalowane gładkie usteczka się czuje! Pimp my November :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym wygrać ponieważ może dzięki kosmetykom Hean zacznę się malować i poczuję się jak prawdziwa kobieta pracując w męskim świecie ...

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.obserwuje jako Aneta Anec
    2.udostepnilam na FB jako Aneta Adaszek
    3.chcialabym wygrac ten zestaw poniewaz nie mialam nigdy tej firmy kosmetykow,a bardzo bym chciala moc cieszyc sie pieknem z HEAN

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuje jako paulina jankowska
    udostepnilam na fb
    chce wygrac by moja skora byla gladka, moje oczy byly blyszczace, rzesy byly seksownie dlugie, a paznokcie kolorowe a usta seksowne to wszystko by moc czus sie pieknie. piekna sie nie czuje bo jesien mnie doluje dlatego mam male marzenie i wierze w jego spelnienie. o kosmetykach tych marze chetnie swe cialo luksusem obdarze

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję jako: Kasiorra
    na fb lubie i udostępniam jako: Kosmetyki Kasiorry
    odp. mam lakier do paznokci HEAN i jestem nim absolutnie zachwycona... chcę więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuje jako Patrycja Sprada
    udostępniłam na FB jako Patrycja Sprada
    nie mam w realu dostępu do Heana, mam jedynie ich bazę i bardzo chciałabym dostać taką możliwość popracowania na produktach,z którymi nie miałam wcześniej styczności a od dawna przykuwają moją uwagę, kiedy patrzę na makijaże wykonane kosmetykami tej marki m. in. u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwować jako: Kalista
    2. Lubię stronę na Facebook'u Make-up by Natalia oraz Hean jako: Kalista Bloguje
    3. Udostępnij informację o rozdaniu na swoim Facebook'u, TAK: https://www.facebook.com/kalista.bloguje.9/posts/206692069518803
    4. Dlaczego chciałabyś/chciałbyś wygrać? Ponieważ nie miałam kosmetyków firmy Hean, a czytałam wiele dobrego o nich. Zestaw ze zdjęcia jest bardzo zachęcający, a kolory jak najbardziej w moim stylu, poza tym czy jest coś milszego jak wygrana w konkursie i niespodzianka w postaci kosmetyków...chyba nie :)

    Banera na swoim Blogu: http://kalistabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuje jako: Dorota G
    2. Na Facebook'u lubię Make-up by Natalia oraz Hean jako: Dorotka Gargas
    https://www.facebook.com/dorotkagargas
    3. Udostępnij informację o rozdaniu:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=637262532990852&set=a.476103135773460.121656.100001213322990&type=1&theater
    4. Pomimo tego, że lubię zmieniać (korzystając z promocji=) testować kosmetyki kolorowe jeszcze u mnie nie zagościł żaden kosmetyk marki Hean dlatego pragnę móc w końcu to zmienić=)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuje jako: srebrnaLENTI
    2. Lubię na Facebook'u Make-up by Natalia oraz Hean jako: Joanna Żmi.
    3. Udostępnij informację o rozdaniu na swoim Facebook'u: https://www.facebook.com/joanna.zmija.9/posts/203158906534360
    4. Bo kosmetyki fajne, dobrej jakości a w portfelu ostatnio puchy, aż piszczy.

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuje jako montagne
    2. Lubię jako Lidia Cio
    3. Udostępniam: https://www.facebook.com/liidzia.ciop/posts/614213718636197
    4. Chciałabym wygrać zestaw Hean, by móc nim na święta obdarować moją najlepszą przyjaciółkę. Dziewczyna ta zmieniła moje życie nie do poznania... Odkąd pamiętam marzyłam o wyjeździe do Paryża, niestety mąż sknera odkładał każdy grosz, nie wiadomo po co, bo trudności z utrzymaniem jako tako nie mieliśmy ani też na nic szczególnego nie zbieraliśmy. Tak więc za czasów małżeństwa, jeśli chodzi o wycieczkę, musiałam obejść się smakiem. Dlatego też zaraz po rozwodzie, choć wydarzenie to, nie należało do najłatwiejszych w moim życiu, zaczęłyśmy planować z przyjaciółką upragniony wyjazd do Paryża. Na siłę szukałam czegoś, co mogłoby mi poprawić nastrój, a Paryż był strzałem w dziesiątkę! Nigdy nie pomyślałabym, że poznam tam miłość swojego życia... Zacznijmy od początku. Wybrałyśmy się z przyjaciółką na wycieczkę. W planach miałyśmy wieżę Eiffla, Luwr, Łuk Triumfalny i inne miejsca, bez których wizyta w Paryżu nie miałaby sensu. Paryż - najromantyczniejsze miasto, więc nie obeszło się bez wymysłów naszej wybujałej wyobraźni. Wybrałyśmy się na podróż statkiem, który przepływa pod mostem zakochanych. Przepływając pod mostem, osoby, które siedzą na statku obok siebie, powinny się pocałować. Wtedy przepowiada to miłość na całe życie. Wiedziałyśmy o tych "paryskich zabobonach" i pomyślałyśmy: co nam szkodzi? Celowo usiadłyśmy osobno i wyczekiwałyśmy przystojnego księcia na białym koniu. Niestety nikt taki się nie pojawiał. Pierwsza z gry odpadła przyjaciółka - dosiadła się do niej starsza pani, która raczej nie przypominała przystojnego młodzieńca i nie przygnała na białym koniu. Ja czekałam dalej, ale jak na złość nikt nie chciał się dosiąść. Kiedy już całkiem zrezygnowałam, usłyszałam głos pewnego mężczyzny, który zapytał czy obok jest wolne. Nie był księciem i nie przyjechał na białym rumaku, ale był niezły. Po chwili odpłynęliśmy od brzegu. Kiedy przepływaliśmy pod mostem stało się coś cudownego. To, co wyobrażałyśmy sobie z przyjaciółką stało się rzeczywistością. Przystojny sąsiad pocałował mnie, a kiedy chciał przeprosić, chociaż tak naprawdę nie miał za co, okazało się, że jest Polakiem. Dalszą część wycieczki spędziliśmy już we trójkę i chyba nie muszę mówić, że z nieznajomym sąsiadem ze statku jesteśmy teraz małżeństwem?

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Obserwuję jako dagmarka
    2. Lubię jako Dagmara Marut
    3. https://www.facebook.com/dagmara.marut/posts/640128642706812
    4. Sporo osób narzeka na jesień, a zwłaszcza na listopad. A ja lubię ten mój urodzinowy miesiąc. Ponieważ jestem w mniejszości, to chętnie przygarnę tę nagrodę. Chciałabym ubarwić szarą jesień innym ludziom!

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako dobiezka
    Lubię jako Marta Dob.
    Udostępniłam informację na fb;)
    Dlaczego, dlaczego oto jest pytanie :D
    Po pierwsze zakochałam się w lakierze po środku, po drugie chętnie ujędrnie trochę ciało na zimę - będzie to doskonały dodatek do moich ćwiczeń oraz diety, trzeci powód - moja maskara jest na wykończeniu, więc przyda się nowa;)) i jeszcze ten efekt XXL, czwarty powód dość błahy - nie miałam do czynienia z tymi kosmetykami, więc chętnie ją wypróbuje.



    OdpowiedzUsuń