sobota, 13 kwietnia 2013

Wedding makeup




Tak ostatnio już myślałam żeby zaprezentować Wam jakiś makijaż ślubny:) I w końcu zebrałam się na to. To jest moja pierwsza propozycja tego typu i mam nadzieję, że nie ostatnia. Nie będzie dzisiaj kroków bo zwyczajnie zapomniałam robić zdjęcia po kolei jak wykonywałam ten makijaż;/ Postaram się w skrócie to opisać. Na sam koniec jak ostatnio kilka zdjęć całości. Mam nadzieję, że nie zanudzam Was tymi zdjęciami.




A więc…

1. Na samym początku nałożyłam bazę z Essence.
2. W zewnętrzny kącik nałożyłam czerń z KOBO#128.
3. Następnie dodałam fioletowo-niebieski kolor(Paleta Sephora) obok wcześniej nałożonej czerni.
4. Kierując się co raz bliżej do kącika wewnętrznego dodaje perłowego cienia w kolorze wrzosu.
5. W sam kącik wewnętrzny dodaje biały perłowy cień z Inglota#120.
6. Na powiekę dolną nakładam czarną kredkę a na nią kolor fioletu, którego użyłam wcześniej.
7. Linię wodną zaznaczam białą kredką.
8. Tuszuję rzęsy, przyklejam połówki i GOTOWE!




Kosmetyki których użyłam do wykonania makijażu twarzy:
*Podkład Max Factor Lasting Performance#102 Pastelle
*Puder Sypki KOBO 101 TRANSLUCENT
*Bronzer Honolulu
*Róż Estee Lauder Deluxe All Over Face Compact 101 Petal
*Usta wypełniłam kredką ESSENCE 06 satin mauve
*Brwi wypełniłam kredką grafitową SZAFIR






Tak jak obiecałam kilka zdjęć dzisiejszego makijażu:










Życzę udanego weekendu Moi Mili!:*
Natalia

9 komentarzy:

  1. piękny ten makijaż! jak ladnie Ci z uśmiechem! ja to jak joker wyglądam jak się uśmiechnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie opowiadaj! widziałam i jest ładnie! a ja się uśmiechnęłam do zdj bo zauważyłam, że każde zdjęcie poważne;D hehe

      Usuń
  2. Fantastyczny makijaż :) Sama chciałabym taki do ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zastanawiam czy go nie wybrać choć mam nadzieje, że jeszcze jakieś inne wykonam na próbe;D

      Usuń
  3. Śliczny makijaż :) Jest dość podobny do mojego ślubnego, który będę malować w sierpniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. woooo , piękna kobieta . Cudo.
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń