środa, 3 kwietnia 2013

Liebster Blog Award

Witajcie!




Wczoraj, przeglądając swojego bloga zobaczyłam w komentarzu  nominację do Liebster Blog Award. Na samym początku nie wiedziałam o co chodzi:)
Nominację dostałam od:
http://majkasowinska.blogspot.com/



ZASADY:



Nominacje otrzymujemy od innego bloggera. Przeważnie otrzymują ją blogi o małej ilości obserwujących (do 200 czyli ja się nadaję idealnie ;) co pozwala na ich rozpowszechnianie:). Jest to swego rodzaju "nagroda" za nienaganne prowadzenie bloga. Odpowiadamy na 11 pytań otrzymywanych od osoby nominującej  następnie my mamy za zadanie nominować 11 osób i podać nowe pytania.



WAŻNE : Nie można nominować osoby, która Ciebie nominowała !!!



Pytania Julii:



1.Za jakim produktem "płakałabyś" gdyby przestali go produkować?

Chyba nie ma takiej rzeczy za którą bym "płakała";) Jest teraz tyle kosmetyków, że na pewno znalazłby się jakiś zamiennik;)  


2.Jaki produkt zasługuje na miano "Bubel wszech czasów"?
 Lakier do włosów z Biedronki!Stygnie już w trakcie "psiukania" !!!


3.Skąd pomysł na prowadzenie bloga?
 Znajoma mi podrzuciła ten pomysł ;)  
 4.Ulubiony blogger/bloggerka??
  Brunette's Heart Makeup -Alina Rose makeup&beauty blog.
 5.Bez jakiego produktu na twarzy (oprócz kremu) nie wyszłabyś na ulicę?
  Podkładu.
 6.Szpilki czy koturny?
  Szpilki:)
 7.Ulubiony kolor?
 Czerwień, brzoskwinia, turkus, czerń:D
  8.Ulubione perfumy?
  Versace Bright Crystal
 9.Co jest zawsze w Twojej torebce?
Hehe, WSZYSTKO!Rachunki, chusteczki perfumy, klucze portfel wypchany paragonami;D itd.
 10.Jakim kolorem opisałybyście siebie i dlaczego?
 Cieżko mi określić jakim kolorem opisałabym siebie.
 11.Co mogę zmienić w moim blogu żeby czytało się go lepiej?
  Nie mam uwag:)




Pytania Mai:



1. Skąd czerpiesz inspiracje w swojej pracy?
Rzadko kiedy inspiruję się kimś, pomysły rodzą sie w mojej głowie:) a jak już coś w sieci podpatrzę to zawsze i tak zrobię po swojemu:)
2. Twój ulubiony podkład do twarzy?
Max Factor Lasting Performance.
3. Jak długo zajmuje Ci wykonanie makijażu?
Zależy:) dzienny dość szybko. do zdjęć na Fp koło godziny.
4. Dokończ zdanie "w ludziach nie cierpię..."  ?
Hipokryzji, kłamstwa, braku uczciwości i szacunku!
5. Doceniam u ludzi...? 
Jeśli robią coś bezinteresownie.
6.  Na bezludnej wyspie nie obeszłabym się bez ...?
Zależy czy miałam bym sie tam znależć tymczasowo czy juz na stałe hehe;D Oglądając filmy tego typu zawsze mówiłam ze nóż by mi sie przydał ;D
7.  Bronzer czy róż?
Bronzer
8. Ulubiona potrawa?
 pierogi ruskie może?? nie wiem, sporo tego jest;)
9. Wymarzone wakacje to...?
Na pewno w ciepłych krajach 
10. Ulubiony bloger/blogerka?
Brunette's Heart Makeup -Alina Rose makeup&beauty blog,choć lubię czytać Twojego bloga a zwłaszcza recenzje!
 11. Ulubiona pora roku? dlaczego? 
Lato i zima. Lato, ponieważ nie trzeba myśleć o tym jak sie ubrać żeby nie było zimno;D Zima ale mroźna- nie lubię odwilży:[



Pytania Majki:
 


http://majkasowinska.blogspot.com/




1. Co spowodowało, że założyłaś bloga?

 Założyłam ponieważ znajoma podsunęła mi taki pomysł.
 

2. Bez jakiej rzeczy nie wyobrażasz sobie swojej szafy?
Bez małej czarnej.
 

3. Jak reagujesz na krytykę w komentarzach?
Zależy kto mnie krytykuje;) Jak wiem, że ktoś ma pojęcie na dany temat to oczywiście przyjmuję ja z godnością i nawet czasem staram poprawić co zrobiłam źle
 

4. Ile miałaś lat jak zaczęłaś się malować?
15-16 tak mi się wydaje:D pamiętam, że to było już w gimnazjum. Zaczynałam od malowania rzęs.
5. Błyszczyk czy szminka?
To zależy. Raczej szminka.
 
6. Dokończ zdanie: Znana osoba, z którą wymieniłabym się na szafy, to..
Trudno mi odpowiedzieć na to pytanie;)
 

7. Dokończ zdanie: Moja beauty guru to...
Maxineczka, Beauty by Carli Bybel, KatOsu

8. Bez jakiej rzeczy nie wyobrażasz sobie swojego życia?
Bez telefonu
 

9. Ulubiony kosmetyk?
Sporo jest tego.. ale może bronzer honolulu…
10. Dokończ zdanie: Mogłabym mieć nawet 1000
Torebek
11. Ulubiona forma spędzania wolnego czasu?
Mam teraz dużo wolnego czasu;D często przesiaduję przed komputerem i spotykam się ze znajomymi


   ***
 


Moje pytania:


1. Jakie kosmetyki częściej kupujesz? Kolorówka czy pielęgnacja?
2. Jaka marka cieni wg Ciebie jest najlepsza?
3. Balsam, mleczko czy masło do ciała?
4. Jaki kolor na paznokciach najbardziej lubisz nosić?
5. Jakie zapachy perfum najbardziej Tobie odpowiadają?
6. Czekolada gorzka czy mleczna?(inna)
7. W jaki sposób dbasz o swoje włosy?
8. Jakie metody depilacji preferujesz?
9. Uważasz, że jesteś...?
10. Twoja ulubiona potrawa?
11. Najlepsza odżywka do paznokci?


Blogi które nominuję:







Dziękuję Majce, Julii i Mai za nominacje:)

5 komentarzy:

  1. Ojej dziękuję za nominację :) To już moja 3 w tym tygodniu :D Bardzo się cieszę, że mój blog tak bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! a z perfum tez lubię Versace ale ten Cristal Noir :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć :) nominowałam Cię do Liebster Award :) więcej znajdziesz tu: http://majkasowinska.blogspot.com/2013/04/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję serdecznie za nominację :) Już kiedyś odpowiadałam na ten tag, a ostatnio mam dużo nominacji, że nie jestem w stanie odpisać na wszystkie :) Przejrzałam cały Twój blog i jestem pod wielkim wrażeniem talentu :) Świetnie malujesz :) Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ;) Twoje pytania i odpowiedzi na nie już zostały opublikowane na mojej stronie;)
    Pozdrawiam
    Daria :*

    OdpowiedzUsuń