piątek, 8 marca 2013

Soczysta zieleń ;)

Witajcie Kochani!



Jest to moj pierwszy post, także proszę o wyrozumiałosc;)
Chciałabym przedstawić Wam dzisiaj makijaż który był na spontanie czyli pomysł przyszedł w trakcie malowania;) Rolę główną odgrywa tu zieleń w dwoch odcieniach i mocno zaakcentowana powieka dolna w kolorze burgundu ;)



A o to efekt mojej pracy ;)

                                                            Zbliżenie jednego oka;)


            Tak prezentuje się mixik;D

Do wykonania tego makijażu użyłam:

OCZY

*baza pod cienie I Love Stage ESSENCE
*zielony INGLOT 333 i 59
*burgund paleta Sephora i sensique nr 201
*pod łuk brwiowy INGLOT 330
*eyeliner w żelu ESSENCE
*czarna kredka Rimmel
*rzęsy przerobione przeze mnie czyli "ciapnięte" na pół -firmy nieznanej;D
*brokat sypki seledynkowy

TWARZ

*bez bazy ponieważ makijaż był zrobiony do celów Fanpage'a
*podkład Mayballine
*puder sypki transparentny VIPERA
*rozświetlacz ESSENCE
* bronzer PEASE

Brwi wypełniłam kredka grafitową SZAFIR




Mam nadzieje, że przy następnych pracach pokaże krok po kroku jak wykonuje makijaże ;)
          

               

                             BUZIAKI!!!:*



1 komentarz: